пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Я найщасливіша

Я щаслива від того, що я вмію знайти насолоду від життя в самому житті.



Я найщасливіша

Немає дороги до щастя... Щастя і є дорога.



Я найщасливіша

Розкрив штори щоб на вулиці стало світліше. Це я щастям блищу.



Я найщасливіша

Найбільше щастя в житті - це впевненість, що тебе люблять...



Я найщасливіша

Сенс в житті шукає той, хто не знайшов у ньому щастя...



Я найщасливіша

Турбуючись про щастя інших, ми знаходимо своє власне.



Я найщасливіша

Щасливий той, хто вважає себе щасливим!



Я найщасливіша

Щасливого життя не буває, бувають тільки щасливі дні.



Я найщасливіша

Щасливий кінець - це просто крок вперед!



Я найщасливіша

Щастя - це коли бачиш, що він дивиться на тебе і посміхається



Я найщасливіша

Щастя - це коли бажане співпадає з неминучим.



Я найщасливіша

Щастя - це коли ти зустрічаєш свого колишнього з дівчиною, а вона страшна. А ти виходиш з олігархом з бутіка "Все для весілля"



Я найщасливіша

Щастя - це коли ти любиш мене і коли в шафі багато туфель.



Я найщасливіша

Щастя - це коли у тебе немає вільного часу на роздуми про сенс життя.



Я найщасливіша

Щастя... Воно триває секунду... Але пам'ятаєш ти його вічно...



Я найщасливіша

Щастя не залежить від кількості грошей! Але краще сумувати в Бентлі, ніж у маршрутці!



Я найщасливіша

Щастя це коли ти не встигаєш зайти в Інтернет, бо вічно гуляєш десь зі своїми друзями .



Я найщасливіша

Щастя, це коли не встигаєш зайти в Інтернет, тому що з тобою поруч близькі люди.



Я найщасливіша

А завтра між нами буде щастя...



Я найщасливіша

Бути жорстокою, ставитися байдуже до інших людей, не мати совісті: це і є запорука щастя .. .



Я найщасливіша

Бути коханим - це більше, ніж бути багатим. Так як бути коханим - значить бути щасливим. за гроші щастя не купиш...



Я найщасливіша

В Новий Рік, зі старим щастям! Кращого і бажати не варто!



Я найщасливіша

Так, і моє життя смугасте, але воно не зебра, а веселка.



Я найщасливіша

Якщо тобі усміхнулося щастя, не забудь посміхнутися йому у відповідь.



Немає коментарів:

Дописати коментар