пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про дитинку

Все буде добре... повір... навіть якщо по твоїй щоці зараз тече сльоза .. . але повір все буде ДОБРЕ... ти і озирнутися не зможеш як щастя опиниться в твоїх холодних руках)) ПРОСТО ПОВІР))



Про дитинку

Я знаю що ти зараз на моїй сторінці... читаєш цей статус... так от, знаєш,... так дивно... але любов пройшла... залишилася порожнеча... мені вже всерівно... ти радий?... не буде більше суперечок... розмов... я більше не твоя .. . ти цього хотів, скажи...



Про дитинку

Молодша сестра грає в ляльки чую у неї такі слова "Так вистачить розкидати шкарпетки тупий Чмир, у тебе була зарплата! так що гроші жени "... висновок дітям не можна телек дивитися)



Про дитинку

Завжди бродила по вулицях міста і згадувала його.Вона не видаляє його номер, знаючи, що все одно ніколи більше не подзвонить.Вона вірила що все ще у них буде добре. Вірила? Ні, хотіла вірити ..



Про дитинку

Ми не знаємо, що буде завтра (с)



Про дитинку

Я забуду що було, не забуду що буде і сильно обійму тебе що б витріщалися люди...



Про дитинку

Біологія. тема: види харчування живих організмів. які види харчування ти знаєш? -Нуу .. повітряне живлення... -А ще? -Ем. дитяче харчування ще є) ахаха: D



Про дитинку

Тепер я знаю від чого буде кінець світу в 2012... ВІД СПАМУ!



Про дитинку

- А де твій колишній? - Я його заплутала)) І кинула. Я і тебе заплутав)) - Ха! Зі мною цей трюк не пройде!... Через годину повідомлення: "Чому ти не Online? Я сумую..."



Про дитинку

Посміхайтеся сьогодні .. завтра буде гірше))



Про дитинку

Вважаєш мене маленькою, нерозуміючою, яка не знає життя, дурною, дитиною... Зате маленькі діти люблять щиро, а ти навіть не знаєш, Що це таке...



Про дитинку

Чому люди розуміють що не можуть жити один без одного коли всі помилки які-можна вже здолати .. . а виправити їх буде ой як не легко .. = ((_ *



Про дитинку

День Самоврядування це мега круто!! ееевся влада учням :) знати б ще що дітям викладати.ахаха то ми-то їх навчимо!



Про дитинку

Життя моє пройшло без дитинства...



Про дитинку

І ти знаходиш її, так безглуздо, ніби випадково .. а у неї все добре і ти в розпачі. сам розумієш, що не потрібен їй, ідіот. вона до тебе від нього ніколи не піде ..



Про дитинку

Хочу в психушку... Гірше мені там не буде, зате я тебе забуду... і не згадаю ніколи...



Про дитинку

Чекаєш поки прийде до тебе те щастя... а воно як завжди в контакті сидить...



Про дитинку

Не потрібно шукати ідеал... знайди такого ж звезданутого як ти... і нудно точно не буде...



Про дитинку

Пакую валізи) Скоро на літак... Начебто все взяла) Ні, забула... одне... МОЄ СОНЕЧКО ось-ось прийде з роботи, і ми з ним відлітаємо)) Так, що до весілля мене не буде...



Про дитинку

Нехай ця зима буде сліпуче білою, безмежно радісною і нескінченно щасливою ..)



Немає коментарів:

Дописати коментар