пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Дитячі для однокласників

Мама! Тато! Не йдіть! Я просився не в дитячий будинок, а в дитячий сад!



Дитячі для однокласників

Запитую в зоопарку: мам, а мам, це мавпа, глянь, яка прикольна! А мама і відповідає: ну що ти, синку, це касир!



Дитячі для однокласників

Коли я була маленькою і слухала пісню Пугачової, все ніяк не могла хрозуміти, що за фігня така: мільйон АЛИХРОС!



Дитячі для однокласників

Коли я була маленькою, у мене не було ні інтернету, ні комп'ютерних ігор, а хованки і стрибки через гумку. Але зате було набагато більше справжніх друзів і нормальної людської радості.



Дитячі для однокласників

Дійсно важке дитинство - це коли ти всерйоз думаєш про те, що краще б мама аборт зробила , повторюючи цю велику думку за нею самою...



Дитячі для однокласників

Топ статус: А в 1 класі я була впевнена, що дирокол існує спеціально для того, щоб я робила з його допомогою конфетті...



Дитячі для однокласників

Моя донька грає в ляльки... І від імені своєї Барбі говорить Кену: "Чуєш, чмо, ти дітей одягнув?"... Так, в шлюбі вона явно буде лідером, це все в дитинстві ще треба виховувати... І у нас з чоловіком, здається, це вийшло...



Дитячі для однокласників

У подруги в однокласниках читаю: "У дитинстві найстрашнішою і неймовірно жахливою фразою на світі здається: А я з тією більше не дружу!"



Дитячі для однокласників

Пам'ятаєте, як колись дуже давно бабуся вмовляла з'їсти суп, щоб побачити, що ж там на денці тарілки? І на денці не було абсолютно нічого особливого!



Немає коментарів:

Дописати коментар