пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Зухвалі нові

Коли мені закидають, що я зухвала і називають сучкою, мене це не зачіпає. Я це і сама прекрасно знаю.



Зухвалі нові

Я зрозуміла, треба прожити своє життя так, щоб потім патологоанатому стало страшно.



Зухвалі нові

Коли твій колишній хлопець надсилає в асьці повідомлення і питає: "Як справи?". Так і хочеться йому відповісти: "Без тебе - відмінно!"



Зухвалі нові

Ти можеш сказати мені, що я зухвала і дурна. Це тому, що ти мені не цікавий, і я не хочу тобі подобатися.



Зухвалі нові

Твій подарунок - квіти? І це все? Подаруй їх своїй матусі. Якщо немає грошей на діаманти для мене, то ти не чоловік, а вішалка для штанів. До речі купи собі нарешті нові, вони що тобі у спадок від діда дісталися?



Зухвалі нові

Якщо мені коли небудь трапиться померти через чоловіка, то це буде тільки від сміху.



Зухвалі нові

Топ статус: Якщо чоловік - гумовий презерватив, то і відносини з ним будуть натягнутими.



Зухвалі нові

Я живу в новому часі, в поколінні солодких хлопчиків і зухвалих стерв, різких розмов, тонких цигарок, багатих машин і загального пафосу.



Зухвалі нові

Всі ми уявляємо про себе багато, а корона у всіх - звичайна паперова.



Зухвалі нові

Тепер я зрозуміла, дорогий, що тебе не лелека приніс, як звичайних дітей, а - дятел!



Зухвалі нові

Дивно, що він тобі грубить, грубить і поводиться з тобою так даремно. А ти все це терпиш і продовжуєш його любити...



Зухвалі нові

Милий, будеш зухвало мудрувати зі мною тоді, коли у нас буде однакове прізвище.



Зухвалі нові

- «ну ти і зухвала...» ви мене за це ненавидите? = / Я намагалася!



Зухвалі нові

Зухвалі зараз хлопчики пішли...



Зухвалі нові

Ти поводився дивно трохи грубо, а я мріяла цілуватися в губи.



Зухвалі нові

Самою зухвалою фразою, що ставить 100 відсотків гопарів в глухий кут визнана: «Ти яка з району, а ? »



Зухвалі нові

Всіх справжніх чоловіків з 23 лютого, а решту з гарною погодою!



Зухвалі нові

Виявляється... деякі хлопці не переносять миш'як.



Зухвалі нові

Вибач, але ти в чорному списку... просто оберігаю свою психіку від потрясінь...



Зухвалі нові

Твоя гордість зробила тебе дер .. мом в моїх очах!



Зухвалі нові

Можна говорити правду, а можна як ти.



Зухвалі нові

Якщо фортуна повернулася до тебе спиною то Нагни її і засади цієй сучці так щоб в наступний раз вона добре подумала перш ніж чинити так необачно



Зухвалі нові

Всі чоловіки діляться на три категорії: 1. Розумні. 2. Багаті. 3. Розумні і багаті, але голубі.



Зухвалі нові

Тебе образили - забудь... Тебе принизили - прости.... Тебе вдарили - бл * ь, згадай, все згадай і убий на х *** ї))



Зухвалі нові

Жінки! Бережіть чоловіків - вони ж вічно страждають! Або недоліком жіночої уваги, або надлишком, а іноді просто фігньою.



Зухвалі нові

У житті кожної жінки бувають три періоди: у першому вона діє на нерви батькові, в другому - чоловікові, а в третьому - зятю.



Зухвалі нові

А я буду ставити сопливі статуси до тих пір, поки ти сука не запитаєш зайчик що трапилося ?



Зухвалі нові

У мені стільки власної дурі, що я прекрасно економлю на алкоголі).



Зухвалі нові

Ви вже з'їли мій мозок... і тепер стукаєте ложкою по черепу і просите добавки???



Зухвалі нові

Не намагайтеся зрозуміти жінку - а то,... не дай Бог, ще зрозумієте.



Зухвалі нові

Закритих дверей не буває. Буває недостатньо голосне Мяууу ..



Зухвалі нові

Жінки не люблять боязких чоловіків. Кішки не люблять обережних щурів



Зухвалі нові

Скажи мені хто я, і я скажу тобі, на скільки ти мене недооцінив...



Зухвалі нові

Краще здохнути самотнім вовком, ніж бути козлом в стаді баранів.



Зухвалі нові

Занадто багато розумію, занадто рідко я мовчу і неухильно обіймаю все не тих, кого хочу...



Зухвалі нові

З двох слів, що я сказав-три чистої води піздеж, І це теж нахабна брехня .



Зухвалі нові

Переляканий погляд... Мабуть, у мирному повсякденному житті важче бути сміливим. Герой, блін... Для сміливості не потрібно фізичної сили. Досить сили характеру.



Зухвалі нові

Нові правила: повернулася буква «Комерсант» - «ять»! тепер можна сміливо писати в слово «бл'» - і робити вигляд, що все в порядку.



Зухвалі нові

Всі прямо такі сміливі стали, аж в КОНТАКТІ напишуть на новий рік що люблятб.Смільчаки ахахха



Зухвалі нові

Щоб довідатися яка кількість дівчат було у хлопця - сміливо поділи його хвастощі на 3! :))



Зухвалі нові

Якщо я тобі не підходжу, шукай собі бл * дь, у якої на обличчі написано « Обережно, пофарбовано! »А на дупу сміливо повішена табличка« Не ти перший, не ти останній »!



Зухвалі нові

Ніхто не знає любов в обличчя, тому що вона любить носити маски і вести себе нахабно) .



Зухвалі нові

Досі пам'ятаю запах його одеколону... запах його тіла... його трохи грубі, сильні і одночасно ніжні руки...



Зухвалі нові

Всі країни світу збирайтеся сміливо давайте разом легалізуемо тему...%)



Зухвалі нові

Постарівши, Колобок сміливо гуляв по всьому лісі, розуміючи, що зуби ламати нікому не хочеться.



Зухвалі нові

І нехай ти буваєш грубий і мовчазний, я все рівно люблю тебе за добрі карі очі



Зухвалі нові

Дівчина, ви сильно смілива або застрахована?



Зухвалі нові

[віра за закритими дверима пропадала стаючи тінню не в силах змінити, відчай сміливо ставав сумом, не забувай про те що колись було на початку...]



Зухвалі нові

Нахабний хлопець.Пишу з днем народження а він у відповідь: пиши на стіну 0_о



Зухвалі нові

Сука іноді так хочеться стати бездушною, безсердечною нахабною дурепою! Люди не розуміють доброго ставлення!



Немає коментарів:

Дописати коментар