субота, 28 лютого 2015 р.

Про сина і чоловіка

Прийшовши додому з двійкою, тато не буде хвилюватися, якщо ти не будеш ображатися!



Про сина і чоловіка

Синку, ти, дивився вчора фільм жахів? - Ну.... Зараз же прибери за собою!



Про сина і чоловіка

Батько їсть цукерку на очах у сина. Дружина: "Що, тато їсть цукерку і не дає?". Чоловік: "Не дає мама, а тато не ділиться!"



Про сина і чоловіка

Тато запитує сина, що молиться: "А що іншого методу підготовки до іспитів у тебе немає?"



Про сина і чоловіка

На запитання батька про успіхи в школі, школяр відповів, що з батьком двієчника він не розмовляє !



Про сина і чоловіка

Якщо від чоловіка ви чуєте фразу: "Це дорога найкоротша, сто відсотків", будьте готові до довгої і втомливої подорожі.



Про сина і чоловіка

Якщо ти вдома розважаєшся з дівчатками, і тут раптом входить батько... Не турбуйся, він не буде лаятися, якщо ти запропонуєш йому взяти участь...



Про сина і чоловіка

Топ статус: У щасливій сім'ї одні омани. Дружина - гроші беруться з тумбочки. Чоловік - їжа з холодильника. Діти - їх знайшли в капусті.



Про сина і чоловіка

"Весь в батька" - в більшості випадків це критика, а не похвала.



Про сина і чоловіка

Якщо ви не знаєте, за що покарати сина, карайте. Він знає.



Про сина і чоловіка

Я назву мого сина в твою честь, навіть якщо ми ніколи не будемо разом.



Про сина і чоловіка

Дорожче сина і чоловіка для жінки не повинно бути нікого і нічого.



Про сина і чоловіка

Батьки повідомили малюкові новину про те, що у нього навесні буде братик. Відповідь шокувала: "Невже цього недоумка відпускають з в'язниці?"



Про сина і чоловіка

Сина я назву Вконтакті, а доньку Аська))))



Про сина і чоловіка

Ніч в українському селі. Гарний парубок, з печі, гучним голосом: - Батькооо! Мамкооо! Я галушок хочу! Мати: - Та які ж тобі галушки у три години ночі?! - А чим ви там з батьком чавкаєте?!



Про сина і чоловіка

Блудні сини повертаються з блудними дружинами.



Про сина і чоловіка

Сини залишають рідний дім один за одним, а повертаються зазвичай пара за парою.



Про сина і чоловіка

Запам'ятай, синку: живіт не ВІД пива, живіт ДЛЯ пива!



Про сина і чоловіка

Сини розуміють батьків, коли стають дідусями.



Про сина і чоловіка

Батько любить свого сина, а син любить свого сина.



Про сина і чоловіка

Чому батько любить сина сильніше, ніж син батька? Тому що син - його створіння. Всі бувають прихильні до того, що вони самі створили.



Про сина і чоловіка

Школяр знайшов мільйон доларів і здав знахідку в міліцію. Ридаюча мати стверджувала, що, пишається сином.



Про сина і чоловіка

Стою вчора в парку, проходять повз матуся з сином, малому років 5 отсили. Мамаша ця сумкою зачепила машинки і вони впали, син на весь маназін "Ну даваай, розбий тут все!"



Про сина і чоловіка

16-річний пацан приходить 1-го січня додому. Мати: - Ну як, синку, відсвяткував? Син: - Як завжди, перепилися, потім перетрахав. Мати: - А дівчатка були?



Про сина і чоловіка

- Мамо, мені вже 16 років. Можна я буду носити ліфчик? - Ні, синку!



Про сина і чоловіка

Людина самотня, і іншої немає; ні сина, ні брата немає у неї; та всім зусиллям її немає кінця, і око її не насичується багатством



Про сина і чоловіка

-Пап, а що таке "мізки"? - У твоєму випадку, синку, це соплі ..



Про сина і чоловіка

Ув'язнений одержує листа від дружини. - Що пишуть? - Питає його сусід по камері. - Син залишився в школі на другий рік. Яка ганьба сім'ї!



Про сина і чоловіка

Син приходить додому з двійкою. - Тато, тільки не хвилюйся! - Добре, тільки не ображайся!



Про сина і чоловіка

І розділив цар батюшка багатство між трьома синами... Офігєть!, - Сказала донька



Про сина і чоловіка

- Хто навчає вашого сина говоpить такі гидоти?!! - Та бл, х ** його знає...



Про сина і чоловіка

Прости мене мама, заміжнього сина



Про сина і чоловіка

Мої свердлувальні і довбаючі сусіди були абсолютно впевнені, що їх не наздожене кара Божа, поки я не купив синові електрогітару.



Про сина і чоловіка

Коли-небудь мій син розіб'є серце твоєї дочки



Про сина і чоловіка

"Ти де був?" Чоловік відповідає: "В барі з друзями, ночував у одного" Дружина телефонує 10-ти кращому друзям: у 6-ти чоловік він ночував, у 4-х він ще спить...



Про сина і чоловіка

Кожен одружений чоловік хоче хоч раз в житті почути від дружини фразу "Дорогий, стукни мене по голові, а то я щось распиз ** лась "



Про сина і чоловіка

Чоловік - дружині: - Нууу, мати, і розтовстіла ти! - Ти на себе подивися, дивися який пузень відростила! - Це не пузень, а Пагорб Слави! - Ага, а під ним Полеглий Воїн?



Про сина і чоловіка

Коли в мене буде син, буде хтось краще за мене...



Про сина і чоловіка

Якщо чоловік готовий на все заради жінки, значить ця жінка - його дружина. Якщо жінка готова на все заради чоловіка, значить цей чоловік - її син.



Про сина і чоловіка

Молода людина, ви обіцяли привести мою дочку додому в десять: зараз 3:00 ночі і дочка не моя.



Про сина і чоловіка

Ув'язнений одержує листа від дружини. - Що пишуть? - Питає його сусід по камері. - Син залишився в школі на другий рік. Яка ганьба сім'ї!



Про сина і чоловіка

Незручно коли сусідський син на тебе схожий.



Про сина і чоловіка

Фрази типу: "А давайте подивимося, як вчиться наш син" або "а зараз я покажу вам наш сімейний альбом "значно економлять як випивку, так і закуску!



Про сина і чоловіка

"Якщо чоловік поводиться з тобою як з собакою, підніми ногу і насци на нього" (с) Кортні Лав



Про сина і чоловіка

- Тату, а розкажи казку... - Ну, слухай, синку. Завтра я прийду додому раніше, тверезий, куплю мамі квітів, тобі велосипед...



Про сина і чоловіка

Кроха син до батька прийшов.і сказав кроха:-вихідні добре! Понеділок погано!



Про сина і чоловіка

Було у батька три сини: Двоє розумних, третій в армію пішов.



Про сина і чоловіка

Приходить мама додому і бачить: син сидить перед відкритим холодильником і їсть заморожені пельмені. - Синку, ти б їх хоч відварив! Син з переляком: - Хто обкурився?!



Про сина і чоловіка

- Синку! Ми всі з понеділка починаємо нове життя! Я кину худнути, тато кине палити. А ти? - Я можу кинути школу!



Про сина і чоловіка

Робочий процес тече рівномірно)))... в одному вікні косинка в іншому контакт))) )))



Немає коментарів:

Дописати коментар