субота, 28 лютого 2015 р.

Він мені подобається

Я давно відчуваю до Нього особливі почуття... Сказати. що Він мені подобається - це нічого не сказати! Я Його люблю! Я Його обожнюю! Я просто не уявляю своє життя без Інтернету!



Він мені подобається

Якщо ти закоханий у людину, якщо вона тобі симпатична і шалено подобається, ніколи не бійся сказати про це. Адже так і народжуються самі щасливі і щирі відносини.



Він мені подобається

У мене з нею серйозні відносини. Я просто не уявляю себе без самотності, вона давно стала сенсом мого життя.



Він мені подобається

Мої почуття до нього схожі на оступ до Інтернету. Начебто є, але разом з тим, деколи пропадають.



Він мені подобається

Він мені подобається, я до нього звикла, але все ж це зовсім не любов...



Він мені подобається

Топ статус: По-справжньому любити можна тільки власних батьків і саму себе. Почуття до решти - це всього лише симпатія або ж її відсутність.



Він мені подобається

Якщо ти лежиш у своїй постельці і перед сном думаєш, ну хоч би він мені наснився, то можеш навіть не сумніватися, він тобі не просто подобається, це любов)))



Він мені подобається

Любов повинна бути справжньою і чесною. Так що перед тим. як зізнаватися у своїх почуттях. переконайся, що вони справжні, не бреши самому собі і не обманюй інших.



Він мені подобається

Кажуть, любов - це коли з першого погляду і назавжди. Решта - не більше, ніж симпатія й прихильність.



Він мені подобається

Дуже прикро, коли тобі людина подобається, а їй все одно на твої почуття!



Немає коментарів:

Дописати коментар