пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Дивні

Міняй в своєму житті те, що можеш змінити Шукай сили прийняти те, що змінити не можеш і проси мудрість, щоб відрізнити одне від іншого



Дивні

Просто в твоєму житті ще не було нікого краще за мене



Дивні

Жити потрібно так, щоб депресія була у інших



Дивні

Подзвони мені, буду рада бачити твій пропущений



Дивні

Спробуй засни, якщо в тобі спить геній



Дивні

Вкотре переконуюся, що жінки вміють зберігати секрети Групами чоловік по сорок



Дивні

Я б знищила весь світ... але я вже в піжамі



Дивні

Краще влетіти в пекло з тілом в шрамах, розбитим серцем і без нервів, з криком: «Ось це була пригода! », ніж вплисти в Рай із сумнівами:« А чи живий я? »...



Дивні

-я закохався в істеричку. - Я не істеричка! -Ну ось, я сказав, що закохався, а ти чуєш тільки слово істеричка ..



Дивні

Охреніти, мало того що їй 7 років і вона є вконтакті, так вона ще й в активному пошуку !



Дивні

Не розумію, чому мене ненавидять... всі ці жалюгідні невдахи, противні і моторошні люди



Дивні

Смерть: Я завтра зайду в 10.



Дивні

Хммм багато запитують у мене.... - Як у такої дівчини як ти, немає хлопця??? -Та бл*ть самій цікаво! ..



Дивні

Одна голова - добре, а з тулубом краще.



Дивні

-Дивна у нас країна. Одружитися можна з 16-ти, а порнуху дивитися з 18-ти!



Дивні

В Росії є давня традиція: після п'янки віддавати пакет зі сміттям останньому від'їжджаючому.



Дивні

Рембо пішов на в'єтнамський ринок, хотів купити куртку у в'єтнамця, але за звичкою вбив його.



Дивні

Дачі придумав сатана, як маленькі філії пекла



Дивні

Хочеш нову зачіску? Викинь старий гребінець... Сунь два гвоздика в розетку і ти будеш як цукерка:



Дивні

Займаючись сексом, жінка думає про те, чи красиво вона виглядає.



Дивні

Якщо справа не клеїться, її шиють.



Дивні

Що кажуть американці за 5 секунд до аварії: "Oh, Fuck!". Що кажуть росіяни за п'ять секунд до аварії: "чуєте, пацани! Зацініть як я можу!"



Дивні

Нещасний випадок на тренуванні: спаринг непомітно перейшов у спарування.



Дивні

Холодильник "Норд" - гарантія 2 роки як на холодильник і 5 років як на шафу!



Дивні

Прикиньте... дід знайшов в контакті німця, який поранив його в 1945-му році, вніс його в "Друзі" і тепер їде до нього в гості...



Дивні

Страх - це коли трамвай, ганьбивший Porsche, зник у дворах...



Дивні

- пішов геть! - Чому? - По підлозі. - Як? - Ногами! - Але за що? - За двері блін...



Дивні

Синоптики обіцяли, що буде ясно. Але, щось мені досі нічого не ясно.



Немає коментарів:

Дописати коментар