четвер, 26 лютого 2015 р.

Про сміх

Сміх здатний Продовжити життя! Так що з арматурою в голові і з ножем у спині, сміючись, до лікарні можна добігти.



Про сміх

Після хорошої пиятики друзів відразу стало в рази більше)))



Про сміх

Питання, яке задовбало кожну дівчину:« А можна з тобою познайомитися? »Знайшов в кого питати, піди у своєї мами спитай: можна тобі чи ні?



Про сміх

Се * с і сміх здатні продовжити життя. Зараз краще се * сом займатися! Повеселитися встигнете на пенсії :)



Про сміх

Тепер мені зрозуміло, чому люди сміються. Через біль, усмішка - єдиний засіб, що допомагає їм заглушити цей біль.



Про сміх

Сороконіжка рахує ніжки свого маляти: 39, 40, 41... Ооо! Це ж хлопчик!



Про сміх

Безумовно, сміх - це найкращі ліки в будь-якому випадку, крім проносу.



Про сміх

А ви пам'ятаєте, як в дитинстві намагалися зробити губами з слини бульбашки? : 0)



Про сміх

Топ статус: Ми можемо стримати біль, сльози, любов, злість. Але сміх стримати просто нереально!



Про сміх

Усмішка - це двері, за допомогою яких в нас може увійти вся доброта людини.



Про сміх

Якщо вам немає чим пообідати, просто струсніть клавіатуру, там точно знайдеться багато смачного! ; D



Про сміх

Цікаво на цьому сайті студентів і школярів багато?



Про сміх

А ви в дитинстві грали з дворовими друзями в магазин з листочками замість грошей? : 0)



Про сміх

Ах, ви не одружені? Ну тоді я... в активному пошуку!



Про сміх

Не можу повірити в те, що завтра ми вже не будемо разом. ви всі пішли в різні навчальні заклади. більше не буде того сміху на уроках. . не буде наших розмов. ви всі пішли, а я залишилася в школі одна. мені так буде не вистачати вас. і наших розмов на перервах та уроках. Мій улюблений, 9-А я вас люблю! І пам'ятаю про вас!!



Про сміх

Сміх без причини означає, що людині ох * єнно))



Про сміх

Ось недавно побачила його з новою дівчиною-І що? - Аж слізки потекли! -?! - Зі сміху, зая, зі сміху))))) розсипатися по віям. дзвінким сміхом, ласкавим поглядом, таючим снігом, літньою прохолодою, свіжим вітром, дощем весняним, сонячним світлом і опівнічною тінню. . просто розтанути. Мильні бульбашки - це склад з мила, посмішок, радості, дитячого сміху і почуття що ти щасливий. (С)



Про сміх

І тільки якщо ти подзвониш 1 квітня я відповім тобі да ..



Про сміх

Більшість вчителів ненавидять 1 квітня ;)



Про сміх

Якщо у дівчини хлопець із КВК... то вона явно не любить 1 квітня))



Про сміх

1 квітня я послав її нах * й, а вона мені зізналася в любові. Потім ми обидва сказали, що це жарт. І хто кому зробив болючіше?



Про сміх

Хреново, напевно, тому, у кого день народження 1 квітня. Їм замість поздоровлень підносять: "Не смішний жарт, чувак!" : (



Про сміх

- мовчи, жінка, твій день 8 березня! - Мовчи сам, твій день взагалі 1 квітня - день дурня!



Про сміх

Сміх і зітхання, поцілунок і прощання ось і все наше життя



Про сміх

Сміх-це орга * м від посмішки... :))))



Про сміх

Що тебе чекає? Пророцтва іранського екстрасенса Мохсена Норузі



Про сміх

Лілія Хегай, екстрасенс-ясновидиця відповість на запитання про вашого майбутнього Хлопця вважають нас слабкою статтю. посміхаються над нами, коли ми намагаємося довести що це не так. Тоді якого ж хріну, ви, "мужики від природи" плачете, коли ми говоримо вам, що разом ми не назавжди?!!!



Про сміх

Самий страшний сміх-щирий сміх людини, серце якої розбите



Про сміх

-Чим пахне дитинство? -Цукерочкою, сміхом, какао. -А доросле життя? -Хм. . сигаретами, алкоголем, самотністю



Про сміх

Якщо вникнути у фразу "метну кабанчиком" проберает на сміх.: D Яскравий лак, гучний сміх, інтерес в очах, книги, сумка чи телефон в руках, непостійно в думках, спонтанні бажання, необдумані рішення)



Про сміх

Сміх - це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя. (с) Марі Гюго коли мама тебе лає, іноді так і хочеться заржати) і ти стоїш посміхаєшся, а вона тобі "у тебе, що мати клоун!?" і тоді сміх стримати взагалі неможливо))) Сміх без причини - ознака того, що ви або повний ідіот або дуже гарненька дівчина... Сміх без причини означає, що людині охуєнно



Про сміх

У мене затишно. Чашки з під кави. Карамельки. Шоколадний блиск на губах. Розпатлане волосся. Вимкнене світло. Горить монітор. Тепло. кошеня на колінах. Мурр. мур. мур. тихо. заснув. Десь за стіною дитячий сміх, у всіх справи, а в мене ти.



Про сміх

Ти знаєш, пальці замерзли, писати важко. Я зупиняюся. Холод з області грудей тисне на існування. А розум досить усміхається.... прикро. [Його] гучний сміх... замість "я тебе люблю" Іноді ми плачемо від сміху, але останнім часом все частіше сміємося, щоб не заплакати...



Про сміх

-Ти знаєш найцінніше у моєму житті це почуття до нього!-якось сказала гарненька дівчина своїй мамі! На що та посміхнувшись відповіла: Ні, донечко! Найцінніше в твоєму житті це здоров'я! Якщо у тебе його не буде, то і не буде милих прогулянок з ним по бруківці, щасливих ночей проведених в його обіймах і радісного сміху ваших дітей теж не буде! Так що бережи здоров'я донечко, бережи! накручене волосся, мила усмішка на обличчі, красивий сміх, і ні хто не знає, що вона зовсім заплуталася в собі... Твій погляд, твій сміх який НАХ не потрібний)



Про сміх

1го квітня начальниця вирішила пожартувати над чоловіком. Взяла тест на вагітність, використовувала його за призначенням, і не чекаючи намалювала ще одну полоску.Дає його чоловікові і поздоровляє.В відповідь отримує фразу: "А що означає три смужки?". Весь відділ валявся від реготу



Про сміх

- Чому День дурня відзначається 1 квітня, а День блондинок - 31 травня? .. - Тому що саме до 31 травня до блондинок доходять всі першоквітневі жарти...



Про сміх

Найоригінальніший розіграш на 1 квітня в голландії: подарувати другу борошно



Про сміх

-Я люблю тебе... -Сьогодні ж начебто не перше квітня?! -Я не жартую...



Про сміх

А я 1 квітня вдало на * бав сам себе: напередодні обіцяв собі, що не буду курити, а сам нишком накурився в говніще. І несподівано для себе прокинувся не вдома, а на роботі



Про сміх

1 квітня. У цей день нам нагадують, що ми собою представляємо в решту 364 дні ..



Про сміх

- Я тебе люблю .. - І тебе з 1 квітня.



Про сміх

Просто розбуди мене. сьогодні вночі, зранку в 3 Своїм солодким, рідним. твоїм сміхом, розкажи яку-небудь нісенітницю, ніби так і треба, назви своєю і поклади трубку. А я буду сидіти ще хвилин 40 щаслива.



Про сміх

" Ти можеш молитися ангелам, і вони почують, але найкращий спосіб викликати їх, сказали мені, це сміх. Ангели відгукуються на радість, тому що це те, з чого вони зроблені. "М. Джексон



Про сміх

Усмішка. Сміх. Сльоза. . Ти поруч. Ось воно щастя, не вистачає тільки кільця на пальці і опуклого животика: **** Сестра підбігає, починає бити подушкою і кричить геть звідси, при цьому розриваючись від сміху. у вас такого не бувало?))) Коли я починаю роздумувати про своє життя, мене просто розбирає сміх. (с) Avril Lavigne



Про сміх

Ми будемо щасливі. Я буду прокидатися ночами і босоніж бігати на кухню. Буду будити тебе покусуючи за вухо, а ти кричати і бити мене подушкою. Сусіди будуть прокидатися від наших криків і сміху, а ми будемо відчайдушно любити один одного (с) Я думав, що помру від старості. Але коли Росія, годувала всю Європу хлібом, стала закуповувати зерно, я зрозумів, що помру від сміху .. щоб крізь їх сміх не були чутні наші скарги, наші нарікання, наші вигуки, наші говірки, наші шепоти, наш лепіт, наші. - Якийсь у тебе дивний сміх... - Нормальний ідіотський сміх :)) Як то різко стало все одно. І немає ні болю, ні образи. . А тільки сміх від того, які ж ї*онуті у нас з тобою були стосунки. .



Про сміх

Що тебе чекає? Пророцтво іранського екстрасенса Мохсена Норузі



Про сміх

Кращий екстрасенс передбачить тобі твою долю! Встигни прочитати! Дружина побила власного чоловіка. Підсудну просять розповісти, як усе було. - Спочатку він викликав мене з роботи додому, потім роздів і поклав у ліжко, а потім з ідіотським сміхом заявив, що сьогодні 1 квітня! Свекор ганявся за мною по всьому селу з сокирою. А привід просто ніякий: побачила його голим і не втрималася від сміху.



Про сміх

* Хотіли б Ви в дитячий сад? де повно дитячого сміху. де завжди пахне молоком? де ти можеш поколупатися у носі і тебе не засміють? де насилу порахуєш до 21?*здорово, правда?) Скільки пилу, сміху, болю. І знову на цьому світі Нас залишилося тільки двоє На покинутій планеті. Нам не страшно. Ніч. Дорога. І нехай турбує горе! Нам не буде самотньо, Тому що Я З ТОБОЮ! Потрібно пам'ятати, що напад вашого здорового сміху не тільки подовжує вам життя, але і вкорочує його вашому ворогові! Та принадність ночей, той ласкавий сміх. Вона мріяла про нього. Вона любила його більше за всіх. Її очі горіли вогнем, коли вони були вдвох, цілувалися під ясним місяцем. Під мерехтінням зірок гуляли вдвох. . Є люди які викликають сміх, є ті хто викликає презирство і тільки до одиниць відносишся дуже добре, а тих людей яких любиш і зовсім мізер



Про сміх

Мені знову не вистачає тебе. губ. поцілунків. сміху. посмішок. рук. бажання. тепла.



Про сміх

Якщо сміх продовжує життя, то я буду жити вічно ^ _ ^



Немає коментарів:

Дописати коментар