неділя, 15 лютого 2015 р.

Про розлучення з коханим

Я був впевнений, що ми станемо ідеальними партнерами, але ніяк не очікував, що ми перетворимося в не ідеальних вбивць один одного.

====================================

Про розлучення з коханим

Коли весь час намагаєшся забути когось, це все одно, що постійно думати про нього. Спогади і роздуми любов тільки зміцнюють.

====================================

Про розлучення з коханим

І тепла весняна злива зможе змити твої сліди, і тоді я нарешті зможу дихати спокійно і легко, як раніше...

====================================

Про розлучення з коханим

Топ статус: Смерть набагато легше розлуки. Адже, смерть - це всього одну коротку мить, а розлука змушує страждати все життя.

====================================

Про розлучення з коханим

Розставання завжди повинно бути раптовим.

====================================

Про розлучення з коханим

Найпрекрасніша хвилина любові - це момент, коли ти піднімаєшся по сходах до коханої дівчини.

====================================

Про розлучення з коханим

Годинами сиджу, слухаючи одну і ту ж пісню, постійно витираючи сльози, і при цьому ще й намагаюся переконати себе, що мені все одно... І кого я намагаюся обдурити?

====================================

Про розлучення з коханим

Твій хлопець сприяє тузі? Думаю, тобі варто позбутися цього непотребу негайно! Продавай, міняй, подаруй, а може і даром віддай - не важливо!

====================================

Про розлучення з коханим

О, Господи! Невже, ми ніколи більше не будемо з ним разом. Це ж просто трагедія! Я цього не витримаю і помру від горя! Треба терміново піти на кухню, щось апетит розгулявся.

====================================

Про розлучення з коханим

Я прийшла до нього і сказала, що нам потрібно розлучитися. Після цього я пішла і раптом почула постріл. Швидко повернулася - виявилося, ця сволота відкрила пляшку шампанського!

====================================

Про розлучення з коханим

Справжня жінка йде з гордо піднятою головою, голосно ляскаючи дверима. І нехай він сповзає по іншій стороні дверей - цього ніхто ніколи не побачить.

====================================

Про розлучення з коханим

Не бійся любити, не бійся обпалюватися і втрачати! Закінчилися відносини це не привід для смутку. Вони були лише репетицією перед початком головного в житті спектаклю!

====================================

Про розлучення з коханим

Навіщо мені ріки - я можу наплакати море, навіщо мені небо - моя туга бездонна, як небо, навіщо мені очі, якщо я бачу одну темряву, навіщо мені життя, якщо поряд немає тебе!

====================================

Про розлучення з коханим

-Коли я йшла, моє серце шалено калатало в грудях і хотілося повернутися. -Коли ти йшла, я думав про те, що ти залишила слід у моїй душі. Але ні, це був лише автограф.

====================================

Про розлучення з коханим

Ти що, збираєшся піти від мене? - Нііі, від тебе можна піти тільки в депресію, і то не варто. Назад не повернешся!

====================================

Про розлучення з коханим

Не посічеш, лише послабиш Мережі та вузли Чи не розлюбив, але втомишся Битися об кути

====================================

Про розлучення з коханим

А я прощаю. Прощаю і відпускаю тобі всі твої витівки. Весь твій відчай і безумство. Всі наші спільні два роки...

====================================

Про розлучення з коханим

Навіщо ти знову дав мені надію? Навіщо подзвонив, покликав до себе? Моє серце знову, як кришталевий м'ячик, підстрибнуло - і розбилося... через твої слова: «Все одно нічого не вийде»

====================================

Про розлучення з коханим

Я ненавиджу тебе! - Так кричала тобі в минулі дні... Я не можу без тебе. - Сходила з розуму ще недавно. Я відпускаю тебе. - Кажу тобі зараз

====================================

Про розлучення з коханим

Любов це чи таємна магія? Дика прихильність, якій я не знаходжу ніякого пояснення. Ми страждали і згорали... і догорає зараз - кожен по-одинці

====================================

Про розлучення з коханим

Ще один такий сон, де ти несеш мене на руках, а я обіймаю тебе за шию - і я більше не зможу втриматися від дзвінка...

====================================

Про розлучення з коханим

Не повертайся і не пиши. Ніколи знову не з'являйся. Я не витримаю ще одного краху мого всесвіту, будь ласка...

====================================

Про розлучення з коханим

Я любила тебе... або просто втратила розум - складно сказати. Кожен раз, коли опускається сонце вечорами, мені хочеться кричати від болю. Ми більше не разом.

====================================

Про розлучення з коханим

Знаєш, пройде час, і ми забудемо всі образи і брутальні слова, сказані один одному. Але тільки найстрашніше - те, що почуття до того часу теж помруть...

====================================

Про розлучення з коханим

Дійсно цікавитися людиною і її життям починаєш тоді, коли розлучаєшся з нею остаточно

====================================

Про розлучення з коханим

Одні друзі хороші вдалині, інші - поблизу; той, хто не дуже придатний для бесіди, буває чудовий в листуванні. Відстань згладжує вади, нестерпні при близькому спілкуванні.

====================================

Про розлучення з коханим

Щоб не розлучитися люди оковують себе ланцюгами, хоч повинні не рвати свої нитки.

====================================

Про розлучення з коханим

Гірка розлука робить бідних коханців рішуче німими.

====================================

Про розлучення з коханим

Я знаю твердо, що любов пройде, Коли два серця розділяє море.

====================================

Про розлучення з коханим

Розлука тільки посилює владу тих, кого ми любимо.

====================================

Про розлучення з коханим

Розлука послаблює легке захоплення, але посилює велику пристрасть, подібно до того як вітер гасить свічку, але роздуває пожежу.

====================================

Про розлучення з коханим

Можна спілкуватися і з відсутніми друзями, так часто і так довго, як тобі самому завгодно. У розлуці ми ще більше насолоджуємося цим спілкуванням. Життя поруч робить нас розпещеними, і хоча ми часом разом сидимо, разом гуляємо і розмовляємо, але, розійшовшись порізно, перестаємо думати про тих, з ким тільки що бачилися.

====================================

Про розлучення з коханим

Тимчасова розлука корисна, бо постійне спілкування породжує видимість одноманітності.

====================================

Про розлучення з коханим

Дружба не такий жалюгідний вогник, щоб потухнути в розлуці.

====================================

Про розлучення з коханим

Тому і повинні ми переносити розлуку спокійно, що кожен подовгу розлучений навіть з тими, хто близько.

====================================

Про розлучення з коханим

- Не треба боятися культурних розставань. Це краще, ніж скандали. - Зате в скандалах є пристрасть...

====================================

Про розлучення з коханим

У розлуці три чверті горя бере собі, той хто залишається, від'їжджаючий же забирає всього одну чверть.

====================================

Про розлучення з коханим

Розлука зменшує помірну любов і збільшує сильну подібно до того, як вітер гасить свічку і роздмухує вогонь.

====================================

Про розлучення з коханим

Розлука для любові - що вітер для вогню: слабкий вона гасить, а великий роздуває.

====================================

Про розлучення з коханим

Якби людство знало про своє майбутнє, воно б не так сміялося, розлучаючись зі своїм минулим.

====================================

Про розлучення з коханим

Тільки чоловік, який поважає жінку, може розлучитися з нею, не принижуючи її.

====================================

Про розлучення з коханим

Вірний спосіб не збожеволіти в інших обставинах: згадати про нереальність усього навколишнього і не розлучатися з цим.

====================================

Про розлучення з коханим

Тільки якщо остаточно разстанешься з людиною, починаєш по-справжньому цікавитися всім, що її стосується.

====================================

Про розлучення з коханим

Всіх радощів земних світліша можливість бути серед друзів. Найгіркіша на світі мука - з друзями близькими розлука.

====================================

Про розлучення з коханим

Чому ми не закохуємося кожен місяць в якогось нового? Тому що при розставанні нам довелося б позбавлятися частинки власного серця.

====================================

Про розлучення з коханим

Крайня протилежність любові зовсім не розлука, не ревнощі, не забуття, не користь, а сварка.

====================================

Про розлучення з коханим

Найкоротша ніч - перед розставанням, найсумніший вісник - світанок. Хтось, пошкодувавши про все, скаже: "до побачення", але дороги в минуле немає...

====================================

Про розлучення з коханим

Впевненість у тому, що ми любимо, пом'якшує страждання розлуки. Останнє "пробач" навіть втрачає свою гіркоту, коли в ньому ще чути відгомін любові.

====================================

Про розлучення з коханим

Відкидаючи любов, людина не тільки відкидає Бога, але й голосно кличе диявола.

====================================

Про розлучення з коханим

У кожній розлуці завжди прихована нова зустріч.

====================================

Про розлучення з коханим

Наслідки розлуки залежать від того, наскільки довгими і щирими були почуття.

====================================

Про розлучення з коханим

Коли все закінчується, біль розставання пропорційний красі пережитої любові. Витримати цей біль важко, бо людину відразу ж починають мучити спогади.

====================================

Про розлучення з коханим

Перше розставання - це біль, друге - страх, а третє - нудьга.

====================================

Про розлучення з коханим

Всі відкинуті коханці повинні мати право на другу спробу - з кимсь? іншим.

====================================

Про розлучення з коханим

Розрив не завжди означає кінець, а часто буває сходинкою для сходження.

====================================

Про розлучення з коханим

Розлучаючись з коханим, втрачаєш частинку своєї душі. Як добре, що це відбувається не кожен день!

====================================

Про розлучення з коханим

Якщо людина йде, дивися на це з радістю, можливо, вона поступається місцем твоєму щастю

====================================

Про розлучення з коханим

Людям іноді корисно розлучатися, щоб знову відчувати почуття, пов'язані з очікуванням коханої людини

====================================

Про розлучення з коханим

Я не дуже турбуватимуся, якщо ти підеш. Закохані часто сваряться. Я зійду з розуму, якщо ти не повернешся назад

====================================

Про розлучення з коханим

Розставання з коханою людиною - щасливий квиток у нове життя. Життя повне самотності і сумних пісень

====================================

Про розлучення з коханим

Якщо я пишу в статусі «Вільна і щаслива», знай, я лукавлю. Скажу більше, я чекаю, коли ти прийдеш і скажеш: «Мене так просто не позбудешся!»

====================================

Про розлучення з коханим

Навіть після розставання жінка не перестає вважати чоловіка своєю власністю. І приходить у лють, коли дізнається, що він щасливий з іншого. І не важливо, любила вона його чи ні

====================================

Про розлучення з коханим

Йдучи, не забудь щільно закрити за собою двері, щоб не з'явилося бажання повернутися. А якщо захочеться все ж повернути назад, згадай, чому ти пішов

====================================

Про розлучення з коханим

Якщо ти збираєшся піти, подумай, яку цінність ти несеш там, куди йдеш

====================================

Про розлучення з коханим

Тепер залишилося тільки розбити свою скарбничку, накупити на всі гроші клею «Момент» і склеювати з дрібних осколків... ні, не наше спільне фото - серце для нової любові

====================================

Про розлучення з коханим

Думаєш, мені без тебе погано? Думаєш, я без тебе страждаю? Думаєш, я ночами плачу в подушку? Так, погано, страждаю і плачу. От тільки ти цього не побачиш

====================================

Про розлучення з коханим

Це зараз мені без тебе боляче навіть дихати. Через якийсь час я знову буду посміхатися, фліртувати і купувати собі білизну, яка коштує дорожче мого зимового пальта

====================================

Про розлучення з коханим

Чому пам'ять не намальована простим олівцем? Тоді б можна було стерти розставання і намалювати заново нашу зустріч

====================================

Про розлучення з коханим

Я вдячна тобі за всі миті щастя... Я відпускаю тебе зі спокійним серцем... Куди ж ти, сволото, йдеш від мене?!

====================================

Про розлучення з коханим

Розлучатися - це не боляче. Боляче зустрічати тебе на вулиці. Боляче усвідомлювати, що нікому зателефонувати і побажати спокійної ночі. Боляче розуміти, що ти більше не сховаєш мою замерзлу долоню в свою кишеню

====================================

Про розлучення з коханим

Дуже шкода, що ти більше ніколи не поправиш на мені сплячій ковдру і не прошепочеш на вушко: «Спи, моя маленька, я з тобою»

====================================

Про розлучення з коханим

Ти не оціниш того, що в тебе є, поки твоє щастя не піде від тебе, сумно постукуючи по бруківці тонкими каблучками

====================================

Про розлучення з коханим

Вона всього лише була колись Його, але важливо те, що Він до цих пір залишається тільки ЇЇ

====================================

Про розлучення з коханим

Ніхто не в силах заборонити душі любити, нехай навіть не судилося разом бути...

====================================

Про розлучення з коханим

Ти пройшовся катком по моїм рожевим окулярам, ??а я танцюю на цих уламках.

====================================

Про розлучення з коханим

Хтось помирає, так і не переживши це почуття. А ми з тобою власноруч вбиваємо нашу любов.

====================================

Про розлучення з коханим

Немає сил на боротьбу і протести, На трактування знаків долі. Ми з тобою з єдиного тіста, Тільки «Я» і «Ти», а не «Ми».

====================================

Про розлучення з коханим

Моє серце - ні вже не моє, моя душа - ні вже не моя, мій біль - немає вже не мій, мої сльози - немає не мої, їх ллє твоя нова дівчинка, шкода її вона не знає у що влипла і що означає любити тебе...

====================================

Немає коментарів:

Дописати коментар