вівторок, 24 лютого 2015 р.

Про здоров'я

Дівчата, не варто переживати, якщо хлопець пішов. Повірте, їх ще буде в вашому житті чимало, а ось здоров'я потрібно берегти, його не повернеш, якщо втратиш.



Про здоров'я

Здоров'я - це те, що дуже легко втратити, а повернути буває неможливо.



Про здоров'я

Це тільки справжня жінка здатна впасти на дорозі, отримати сильний удар, і переживати не за своє самопочуття, а за зламаний каблук.



Про здоров'я

Ювілей вдався на славу, ювіляр давно спить, а гості продовжують проголошувати тости і посилено приймати на груди за його здрав'я.



Про здоров'я

Топ статус: Справжній друг, який турбується про твоє здоров'я, не стане розпивати разом з тобою пляшку і палити ночі безперервно. Замість цього, він виллє вино і викине сигарети.



Про здоров'я

Хвороби здебільшого вражають тих, хто вважає себе невдахою. Не піддавайтеся песимізму і будете здорові!



Про здоров'я

Якщо немає здоров'я, то і життя немає...



Про здоров'я

Головне щастя, а не відсутність хвороб. Чому ви так вважаєте? Он на столі лежить засмажений порося, адже він нічим не хворів!



Про здоров'я

У кожної людини є здоров'я, яке є його істинним щастям, яке легко втратити і неможливо повернути.



Про здоров'я

Лікарі - це люди, які просиджують ночі, вивчають підручники, втрачають при цьому своє здоров'я, щоб потім допомогти вам його придбати.



Про здоров'я

Мені подобається тринькати гроші, здоров'я і час. Мені подобається упускати можливості, мені подобається говорити нехороші слова. Мені подобається не подобатися людям. Мені подобається бути собою.



Про здоров'я

Кілька днів не вип'єш - і відразу здоров'я не турбує, ранок добрий, настрій гарний, енергії хоч відбавляй! І життя таке прекрасне, що думаєш - може, по пивку? ..



Про здоров'я

Ти здоров'я своє бережи: Сказавши правду, швидше біжи.



Про здоров'я

Страшно вже за своїх дітей, за онуків правнуків, та що говорити за нас страшно, адже екологія-то нікакушняя... Люди бережіть здоров'я!



Про здоров'я

Бережи себе і своє здоров'я для НЬОГО, не расстрачівайся на цих одноразових мудаків!



Про здоров'я

Свобода і здоров'я мають одне спільне: по-справжньому цінувати їх тільки тоді, коли їх не вистачає.



Про здоров'я

Шлюб - це форма статевого збочення, при якій випробовується потреба віддавати роки життя, здоров'я та гроші в обмін на неповагу і відмова в сексі.



Про здоров'я

Всесвітній день здоров'я - наголошується щорічно 7 квітня починаючи з 1950 року. У цей день у 1948 році набув чинності Статут Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ).



Про здоров'я

Що бажають докторам або президентам? Правильно! Здоров'я як не побажати? У всесвітній день здоров'я ми дуже постараємося Щоб без наслідків для нього свято відзначати!



Про здоров'я

Навчання по ранках шкодить вашому здоров'ю, мозку і сну! Доведено! Довідку про психічне здоров'я по дорозі сюди марсіани відібрали... Дорогі колеги! Вітаю з Днем Медичного працівника! Хронічного здоров'я вам усім, рецидивуючого щастя! Гіпертонічної зарплати і вічно вагітного гаманця! Думати шкідливо для здоров'я: можна піти куди очі і не дивилися! (Перевірено на собі) Здоров'я - це єдине благо, яке кожен віднімає у себе сам... Тільки в Росії п'ють за здоров'я хDDD твоя любов псує моє здоров'я! Христос Воскрес! Православні брати і сестри, міцного здоров'я, терпіння, удачі та наполегливості в добрих справах! Христос Воскрес!. Можна купити ліжко, але не сон. Можна купити годинник, але не час. Можна купити книгу, але не знання. Можна купити становище, але не повагу. Можна заплатити за лікаря, але не за здоров'я. Шлюб - це форма статевого збочення, при якій випробовується потреба віддавати роки життя, здоров'я та гроші в обмін на неповагу і відмову в сексі. Мужик злазить з баби і каже:-Спасибі! Вона йому у відповідь:-Носи на здоров'я)))



Про здоров'я

Бухати за здоров'я теж саме що займатися сексом заради цнотливості...



Про здоров'я

Здоровим можеш ти не бути, а за здоров'я пити зобов'язаний!



Про здоров'я

Ввечері на районі, пацани на готові. Треба щось замутити і придумати по погоді. Начебто ще молоді-здоров'я бичаче, Якщо хтось що скаже, ми йому натикаємо... (GUF)



Про здоров'я

Існує три основних правила для здоров'я ваших зубів: 1) чистіть їх два рази в день; 2) відвідуйте стоматолога не рідше двох разів на рік; 3) не суньте ніс не в свої справи.



Про здоров'я

Ти теж п'єш горілку з тостом" за здоров'я "?



Про здоров'я

Справжні друзі не стріляють у тебе сигарети-вони просто турбуються про твоє здоров'я



Про здоров'я

Вітаю її" здоров'я, любові, вина "А її так тягне відповісти:" Пішов ти на "



Про здоров'я

Щастя - як здоров'я: коли його не помічаєш, значить воно є. (Іван Тургенєв)



Про здоров'я

У своєму житті ми можемо знайти виправдання, а можемо здоров'я, любов, розуміння, пригоди, багатство і щастя. Ми створюємо своє життя силою свого вибору. Ми відчуваємо себе абсолютно безпорадними, коли ухиляємося від можливості зробити вибір, коли не хочемо будувати своє життя самі



Про здоров'я

Справжня дружба подібна здоров'ю: ти рідко надаєш їй значення, поки не втратиш.



Про здоров'я

Дев'ять десятих нашого щастя залежить від здоров'я...



Про здоров'я

Кидайте курити! сигарети можуть зіпсувати не тільки здоров'я, але й особисті відносини, не втратьте те, що вам дороге.



Про здоров'я

Куріння - це отрута. Отрута - це смерть. Смерть - це сон. Сон - це здоров'я. Куріть на здров'я



Про здоров'я

МОЗ попереджає: навчання шкодить вашому здоров'ю!



Про здоров'я

Алкоголь і секс шкідливі для здоров'я, особливо якщо їх не вистачає.



Про здоров'я

- Одружуйся, на здоров'я! Я тобі що, не даю? - Не даєш! Тому й хочу одружитися...



Про здоров'я

П'ємо, гуляємо, куримо... молодь, чого сказати, але навіщо здоров'я губимо? щоб каліками всім стати?



Про здоров'я

Дивлячись на тебе, хочеться ще раз побажати тобі здоров'я!



Про здоров'я

Ось дивно: здоров'я не купиш, зате розплачуватися їм можна скільки завгодно.



Немає коментарів:

Дописати коментар