понеділок, 16 лютого 2015 р.

Про образу і біль

У всіх по різному йде любов. В одного - з криком, сльозами, образою та болем, у іншого - тихо і мовчки. Але як би ми з нею не прощалися, всім однаково боляче і погано. А всередині - порожньо.



Про образу і біль

Напевно, найголовніше - це зрозуміти і пробачити, навіть якщо образа накриє. Потім словами один одного обійняти: "Ти потрібна мені!". "І ти мені потрібен!".



Про образу і біль

Після того, як я подивилася йому в очі і побачила там почуття образи і болю... я відвернулася і пішла не озмрнувшись.



Про образу і біль

Цілий рік я жила одна без страждань і сліз, поки не з'явився ти і не розбив мені серце.



Про образу і біль

Несправедливо, що літо, весна і осінь бувають тільки раз у рік, а зима два рази - на початку і наприкінці року.



Про образу і біль

Минулого більше немає і ми продовжуємо йти вперед. І робимо вигляд, що все добре, а смуток і образа забудуться.



Про образу і біль

Образу легше перенести, якщо проковтнути її з тим хто завдав її.



Про образу і біль

Топ статус: Коли хтось нас домагається, то нам пофіг. А ось, коли тобі хтось подобається, виникає неприємне почуття від слів, поглядів і жестів, які здалися образливими для тебе.



Про образу і біль

Якщо жінка дуже горда, її образа пригнічує почуття любові.



Про образу і біль

Краще були б сварки, крики, сльози, біль, образи і тріпання нервів, але потім короткі миті щастя. Ніж те, що у нас зараз-нічого і ніяк.



Про образу і біль

Його долоні спітніли, а горло стискала образа, і важко було вимовити слова примирення. А адже він так її любив...



Немає коментарів:

Дописати коментар