понеділок, 16 лютого 2015 р.

Про колишніх чоловіків

Коли мій колишній чоловік приревнував мене до приятеля, я запитала: "Яке твоє діло з ким я зараз, адже ми більше не разом? " І він відповів: "Що любиш" А я, почувши це, заплакала.



Про колишніх чоловіків

Я змінилася не для того, щоб ти рвав на собі волосся, бо я більше не твоя. А для того, щоб ти був гордий від того, що я в тебе була така.



Про колишніх чоловіків

Не треба розігрівати остиглі почуття, я не твоя, а ти більше не мій. І нам не бути більше разом!



Про колишніх чоловіків

Чому колишні чоловіки, як правило, стають" козлами "? Як можна, відноситься байдуже до своєї рідної дружині, нехай навіть колишньої?



Про колишніх чоловіків

Топ статус: Чого так нервово моргаєш вічками, молодиця мого минулого? Що, побачила мої фотки в нього на комп'ютері, в папці з назвою "моя улюблена"?



Про колишніх чоловіків

Спочатку він був МОЇМ хлопцем, потім ми розлучилися і він став - МОЇМ минулим. Після того, що було у нас він не зміг стати моїм другом, а став МОЇМ ворогом. Як тут не крути, він все одно МІЙ!



Про колишніх чоловіків

Дивно, коли мого колишнього немає поруч, сумую за ним і думаю, що він потрібен. А як тільки подзвонить, думаєш: "На фіга ти мені потрібен?"



Про колишніх чоловіків

До цих пір люблю тебе, і серце плаче. Дуже хочу до тебе, але ти вже з іншою. Сподіваюся, що ти випадково назвеш її моїм ім'ям, мій колишній дорогий.



Про колишніх чоловіків

Я нахаба для оточуючих, егоїстка - для знайомих, тварь - для ворогів, мила - для батьків та стерва - для колишнього чоловіка!



Про колишніх чоловіків

Мій минулий чоловік не хоче мене бачити, тому і видалив мене з контакту.



Немає коментарів:

Дописати коментар