вівторок, 24 лютого 2015 р.

Про ранок

Моїм будильником є ??дружина, яка з криком стає на ваги.



Про ранок

Ось я встав, але не прокинувся.



Про ранок

Життя не справедлива штука. Одна з несправедливостей полягає в тому, що ранок приходить, а я ще сплю.



Про ранок

Раніше встаєш, сідаєш в машину. А на дорозі мало машин, тому що придурки ще сплять.



Про ранок

Як стати хорошим казкарем. Поверніться додому після бурхливої ??ночі.



Про ранок

Так не хочеться вечора, бо за ним настане ранок.



Про ранок

Ось і настала п'ятниця, але я боюся, що наступний день для мене настане тільки в понеділок.



Про ранок

Увечері лягаєш однією людиною, а прокидаєшся іншою.



Про ранок

Вранці в асьці можна знайти, або тих, хто тверезий, або дійсно міцних горішків.



Про ранок

Ти прокинувся з бажанням попрацювати, тоді тобі слід ще поспати.



Про ранок

Топ статус: Чому я люблю ранок? Тому що я рідко його бачу.



Про ранок

Прокидаюся, і думаю, що ж я нароблю сьогодні.



Про ранок

Коли дзвенить будильник, повинні стояти сонце і член.



Про ранок

Кожна людина прокидається похмурою. Ну і що? Має на це право.



Про ранок

Як дізнатися, що співробітник живе не в Москві? Запитайте його, у скільки він встає на роботу.



Про ранок

Сонце встало, встав і я, на роботу мені пора.



Про ранок

Коханку, яка подзвонила коханцеві, коли дружина вдома, можна порівняти з будильником. І той, і та дзвонять не в потрібний час.



Про ранок

Ми б любили ранок більше, якби воно починалося пізніше...



Про ранок

Ранок - це така частина доби, коли заздриш безробітним.



Про ранок

Ранок на роботі - це боротьба сну з голодом!



Про ранок

Було б краще, якби ранок починався в полудень)



Про ранок

Ніч камасутри і дике ранок, дике ранок, похмурий ранок.



Про ранок

Переспати я з цією думкою - і на ранок вирішила переспати з ним)))



Про ранок

На ранок після бурхливого випускного, випускнику Сидорову здавалося, що дівчинка з дзвіночком перебралася з плеча йому в голову.



Про ранок

Ідеальне ранок це коли ти виходиш на балкон що б покурити, а поруч він стоїть такий сонний розпатланий обіймає тебе що б ти не замерзла від ранкової прохолоди, і затягується твоєї сигаретою!



Про ранок

Коли вже ранок буде починатися з зарядки й пробіжки, а не з мінералки і таблетки асперіна?))).



Про ранок

Старієш - це коли на ранок після п'янки виявляєш в холодильнику невипітое пиво!



Про ранок

"Ранок добрим не буває", подумав мій кіт і блюванул мені на ногу...



Про ранок

У нас вдома самий релігійний предмет - підлогові ваги. Щоранку дружина стає на них і голосно кричить "О, Боже!"



Про ранок

Ранок і знову на роботу рано мм в голові бардак він ще не багато п'яний (доп'є вино через учорашній Бакала поставить баста щоб нічого не напрегало) Він її не як не забуває (



Про ранок

Вночі, коли вже лежиш у ліжку, слухаючи як з вулиці доноситься гавкіт собак і розмови поодиноких перехожих-хочеться записувати всі думки, які приходять в голову, деякі з них здаються такими геніальними, а на ранок вже нічого не пам'ятаєш.



Про ранок

Старша сестра прокинулася вночі розбудила мене, і сказала що наснився страшний сон! я обняла її і ми заснули! на ранок: "ДЯКУЮ ТОБІ"!



Про ранок

Кожного разу, перед тим, як заснути, я загадую, щоб мені приснилося те, що трапиться. І щоранку все відбувається зовсім не так...



Про ранок

Да я зануда, але я хочу щоб ти повторював моє ім'я щоранку.



Про ранок

Яке щастя коли прокидаєшся о 3 годині ночі, і радієш що ще не ранок, не треба в школу!)) Щастя! І дааалііі спаать!



Про ранок

Понеділок... ранок.... Клуб зелених і відхідливі...



Про ранок

Ранок - це час, коли навіть комп тупить



Про ранок

Нас ранок зустрічає розсолом!



Про ранок

Хочу щоранку варити каву на двох.



Про ранок

Ввечері життю натішитися не можеш, а на ранок жити не хочеться!



Про ранок

Ранок добрий, а я ні!



Про ранок

Недільний ранок. Прокидається мураха під танком і думає - бля... і чого тільки сп'яну додому не притягнеш .. : D



Про ранок

А у вас буває таке під ранок якийсь то страх, каша в голові... Але коли прокидаєтеся і розумієте, що це тільки маячня!



Про ранок

Найпрекрасніше ранок, це сегодня.коли не потрібний сніданок у постіль, а, коли просто тепло збоку



Про ранок

Ранок.і знову на роботу рано, в голові безлад, він ще трохи п'яний.; *



Про ранок

Мрії і сни. Вони є у всіх. Є хороші, а є ті, які хочеться забути. Іноді Ви розумієте, що Ви їх переросли. Іноді Ви раді, що вони збуваються. А іноді це справжні кошмари. Неважливо про що Ви мрієте уві сні, - коли прийде ранок, втрутиться реальність, і сон піде.



Про ранок

Щоранку. Перші півгодини тіло ігнорує мозок, мозок тіло. поки в одвірок НЕ вріжеш або не наступиш на колючю херню.



Про ранок

Ранок, кава, сигарета, вона в моїй спальні, Мало що пам'ятаю, але начебто ми просто спали.



Про ранок

Ранок. Море. Пляж. Продавець ходть по пляжу:-Холодні напої, гаряча їжа! Вечір. Море. Пляж. Продавець:-Гарячі напої, холодна їжа!



Про ранок

Захворіла. Горло болить. Нежить. Температура. З'їла морозиво. На ранок здорова :)



Немає коментарів:

Дописати коментар