понеділок, 16 лютого 2015 р.

Про заздрісниць

Поки ти з заздрістю дивишся на щасливих людей, великий шанс, що твоє щастя пройде повз (



Про заздрісниць

Людині важче всього дістається те, що спочатку призначалося для іншого...



Про заздрісниць

Часто своє щастя помічаєш лише завдяки заздрості оточуючих...



Про заздрісниць

Заздрість недругів заслуговує довіри, в той час як компліменти і захоплення, марнування друзями, дають привід засумніватися в їх щирості (((



Про заздрісниць

Сильна стать, перш ніж іронізувати з приводу жіночої логіки, не забувайте, що це всього лише ваша зловтіха. Адже у нас все логічно!



Про заздрісниць

Тебе не залишає почуття зловтіха, тебе не влаштовує що я на порядок вище, а ти в дупі?



Про заздрісниць

Діалог батька і дочки: - Знову курила, шлялася, пила? - Заздриш, тато?



Про заздрісниць

Багато хто пишаються злочинними пристрастями, але хто зізнається, що відчуває заздрість, саме боязке і сором'язливе почуття?



Про заздрісниць

На сьогоднішній день, на жаль, краща подруга це лютий ворог, чия дружба є злобою і користю (((



Про заздрісниць

Топ статус: Заздрісні погляди потрібно заслужити, співчуття ж не вимагає зусиль.



Про заздрісниць

Коли Белла спостерігала за тим, як світиться шкіра Едварда, із залу пролунала репліка:" очманіти, Періс Хілтон, побачивши це, здохла б від зловтіхи ".



Про заздрісниць

Наша заздрість завжди довговічніше, ніж чуже щастя, якому ми заздримо.



Про заздрісниць

Заздрість це двигун прогресу! Думаєш якби ми птахам не заздрили хіба хто-небудь літаки придумав би!



Про заздрісниць

І нехай мені всі заздрять, йдіть лісом, я щаслива!



Про заздрісниць

Заздрість - добровільне визнання себе лайном.



Про заздрісниць

Заздрісники помруть. Але заздрість - ніколи!



Про заздрісниць

Ніщо так не псує життя, як чуже благополуччя.



Про заздрісниць

І нехай всі помруть від заздрощів... ми разом і мені це подобається :)



Про заздрісниць

Як позбутися целюліту? Найефективніший спосіб!



Про заздрісниць

Заздрість - це одна з форм замилування.



Про заздрісниць

Краще бути предметом заздрощів, ніж - співчуття.



Про заздрісниць

Що треба для кохання? заздрість перехожих повз, Коли він допомагає сісти тобі в його машину, накинута на плечі куртка, що дав тобі грітися, Але для кохання досить мати серце...



Про заздрісниць

У мене є те - від чого можна померти від заздрощів. -Що? - Щастя!



Про заздрісниць

Терміново. Через це відео худнуть всі на 1 кг в день!



Про заздрісниць

Мені дружина не дає вже давно, і коханця її я побив не від ревнощів, а від заздрості...



Про заздрісниць

Співчуття дається даром, заздрість потрібно заслужити.



Про заздрісниць

Заздрість, моя люба, це коли на мою сторінку ти заходиш частіше ніж на свою.



Про заздрісниць

Немає сенсу заздрити, коли можна стати предметом заздрості.



Про заздрісниць

Заздрість - отрута для серця.



Про заздрісниць

Доводжу до відома кожної заздрісної особи, що відстежує моє життя: Вчора мені подарували 33 троянди, просто таааааак. І привіт жабі, яка дуже скоро заявиться тиснути кожну з Вас по черзі.



Про заздрісниць

Заздриш? Заздри мовчки!



Про заздрісниць

Очі. Її очі викликали заздрість і захоплення у всіх. Смарагдово-зелені, глибокі і мерехтливі, вони притягували до себе погляди. Але зараз вони тьмяні, немов неживі...



Про заздрісниць

Справжня дружба не знає заздрості.



Про заздрісниць

Заздрість - як це мило.



Про заздрісниць

Той хто тебе ненавидить буде частіше всіх друзів відвідувати твою сторінку в контакті... а той хто любить намалює на стіні сердечко .. а ненависник здохне від заздрості)



Про заздрісниць

Друг пізнається не в біді а в счасті, керує їм заздрість, або він дійсно радий за тебе? задумайтеся



Про заздрісниць

Хочете позбутися від другого підборіддя? З ЦИМ потрібен всього тиждень!



Про заздрісниць

-Ірин, це ревнощі? -Ні, блять, це заздрість, що тобі баби пишуть, а мені ні.



Про заздрісниць

Мною керує зло, ненависть мені мізки туманить, але вами править лицемірство, страх підлість і заздрість, навіщо нас порівнювати, нехай кожен буде тим хто він є.



Про заздрісниць

Заздрість - погана якість! ;)



Про заздрісниць

Якщо похвали, марнуються друзями, інший раз дають привід засумніватися в їх щирості, то заздрість ворогів заслуговує повної довіри.



Про заздрісниць

Любов дивиться через телескоп, заздрість - через мікроскоп.



Про заздрісниць

А я їм заздрю. Мені так боляче від заздрості. Адже вони можуть любити, вони знають, що таке щастя, вони не раз будуть ловити сніжинки губами, їм буде зліпити сонце, а головне-вони будуть жити ©



Про заздрісниць

Коли я буду по-справжньому щасливою, я нікому не скажу про це... адже дуже багато заздрості в очах людей...



Про заздрісниць

Співчуття дістається даром, заздрість потрібно заслужити.



Про заздрісниць

Немає компліменту більш щирого і красномовного, ніж людська заздрість.



Про заздрісниць

Хай краще вони помруть від заздрощів до мене, а не від жалю!:-Р



Про заздрісниць

Немає... я не заздрю ... просто... побудь на моєму місці .. і тоді ти зрозумієш що таке заздрість (с)



Про заздрісниць

Мені подобається коли мене обсуджують. Я фанатію від пліток про себя. Чорний піар-супер!! Краще бути предметом заздрощів, ніж жалісті! Ви витрачаєте на це час-мені втішно!!



Про заздрісниць

У яндексі набрала слово * Гугл *. Інет завис. Напевно від заздрості: D



Про заздрісниць

Якщо твій друг самотність, то піднось його так, щоб ти повірив, що тобі з ним дійсно добре, і щоб не самотні здохли від заздрості з цього приводу!



Про заздрісниць

Ми гордо називаємо свою країну - Білорусь, а решта із заздрістю говорять" А де це? " (С.)



Про заздрісниць

Заздрість-це коли ти в аптеці купуєш тест на вагітність, а дівчина перед тобою-тампони.



Про заздрісниць

Бути щасливим - це значить вселяти іншим заздрість. А адже завжди є людина, яка нам заздрить. Головне, дізнатися, хто він.



Про заздрісниць

Заздрість - це почуття, яке породжене в інших моєю посмішкою...



Про заздрісниць

Наша заздрість завжди довговічніше чужого щастя, якому ми заздримо.



Про заздрісниць

Панують на світі три особи, звуть їх заздрість, ненависть і злоба.



Про заздрісниць

Заздрість дорога моя невидимка, це коли на мою сторінку ти заходиш частіше ніж на свою...



Про заздрісниць

Заздрячи генію, нездара тішить себе надією, що геній таки погано закінчить.



Про заздрісниць

Заздрість - найщиріша форма лестощів.



Про заздрісниць

Заздрість триває завжди довше, ніж щастя тих, яким заздрять.



Про заздрісниць

Обговорюй, тихо ненавидь, в обличчя ти все одно мені посміхнешся, не обпечіться, я буду знати твою слабкість - заздрість.



Про заздрісниць

Краще бути суб'єктом заздрості, ніж об'єктом жалості.



Про заздрісниць

Вона не одна, але завжди самотня... Була створена для очей, а не для рук. .. Martini не п'є без вишневого соку... Об'єкт для заздрості пафосних сук...



Про заздрісниць

Заздрість - найщиріша форма співчуття!



Про заздрісниць

Заздрість буває двох видів: корислива і безкорислива. Корислива це коли: "Хочу щоб і в мене так було!", А безкорислива це: "Хочу щоб і у нього цього не було!"



Про заздрісниць

Світ зійде з розуму, коли ми з тобою опинимося на відстані сантиметра один від одного. У цих сук поїде дах від заздрості. Ми ідеальні.



Про заздрісниць

Люди не люблять тих, хто звик виділятися... Тих, хто насолоджується загальною увагою... Це викликає заздрість, але завжди з відтінком захоплення, часом злісного, жодного захоплення...



Про заздрісниць

Білій заздрості і свіжої дохлятини не буває.



Про заздрісниць

Не витрачайте час на заздрість. Іноді ви попереду, іноді позаду... Гонка... Довга... і в кінці кінців ви її ведете тільки з самим собою.



Про заздрісниць

"Ніколи не звертай особливої уваги на критику або похвалу, обісрать можуть із заздрості, а похвалити із жалості."



Про заздрісниць

Заздрість-гірше пістолета...



Про заздрісниць

Заздрість і гордість - це коли ти бачиш у когось класний статус, але спеціально не натискаєш "мені подобається" :)



Про заздрісниць

Обговорюй, тихо ненавидь, в обличчя ти все одно мені посміхнешся, не обпечіться, я буду знати твою слабкість - заздрість...



Про заздрісниць

Він змиє з душ ваших злість і заздрість, відмиє бруд ваших чорних душ, Змусить плакати, змусить падати клеймити богів за свою любов.



Немає коментарів:

Дописати коментар