середа, 18 лютого 2015 р.

Про одружених чоловіків

Топ статус: Коли мій молодий чоловік на питання своєї колишньої: "Чого ж такого немає у мене, що є у неї?" він сказав: "У неї я є!", я тоді розплакалася...



Про одружених чоловіків

Я ніколи не ревнувала своїх минулих, тому що мене мама навчила ще в дитинстві віддавати непотрібні іграшки тим, хто в цьому більше потребує!



Про одружених чоловіків

Відправила колишньому повідомлення, щоб він мене ввечері зустрів після курсів, а то страшно додому одною повертатися, кажуть, що маньяк в місті .. А у відповідь прийшло: "Ви помилилися номером".



Про одружених чоловіків

Основною помилкою, яку ми здійснюємо, є те, що ми розповідаємо своїм улюбленим про своїх колишніх... Це серйозно заважає...



Про одружених чоловіків

Коли дивишся на колишніх свого друга, то стає ясно, що почуття гумору у нього дуже навіть непогане))



Про одружених чоловіків

Вони ідеально підходять одне для одного: він це ганчірка, а вона - швабра.



Про одружених чоловіків

Увага: якщо будете зловжити алкогольними напоями, то це може вас примусити думати, що вашому колишньому пацану подобається вас слухати серед ночі!!



Про одружених чоловіків

Буває і таке, коли целюліт радує, в тому випадку, коли він знаходиться на п'ятій точці нової дівчини вашого минулого хлопця!



Про одружених чоловіків

Подивися, який хлопець! Я піду познайомлюся! - Заспокойся, п'яна дура, це твій колишній))



Про одружених чоловіків

Якось твій друг, побачивши мене, скаже: - Стривай, це та дівчина коли то була з тобою??? - Ну да. - Ну ти і дебіл!



Про одружених чоловіків

Складно, це коли твоя подруга хоче повернути колишнього, а її колишній - твій майбутній



Про одружених чоловіків

Хороших колишніх не буває! Був би хорошим, не був би колишнім!



Про одружених чоловіків

Краще піти з гордо піднятою головою, ніж любити на колінах...



Про одружених чоловіків

Коли наступного разу зайдеш до мене на сторінку, не забудь нагадати собі, що тобі все одно.



Про одружених чоловіків

Коли нікого не любиш, тоді легше всього полюбити. І куди важче розлюбити, якщо вже закоханий.



Про одружених чоловіків

Намагається здаватися самостійною крижинкою... Хоча сама-то хоче стати чиєюсь половинкою...



Про одружених чоловіків

Ти і не друг, і навіть не ворог! Ти тепер як всі, ти тепер просто так...



Про одружених чоловіків

Твоїм шалавам буде кришка, нехай губляться хлопчина, принцес, як я, ти не торкайся, іди з лохушками зустрічайся!



Про одружених чоловіків

Ти мене прости за все що було... Ти мене прости, що не любила. Просто я тоді не розуміла, ти мене любив, а я не знала...



Про одружених чоловіків

Думала, що люблю, виявилося, любила думати...



Про одружених чоловіків

Дуже часто замість того, щоб бігти від того, хто може заподіяти нам біль, ми намагаємося опинитися ближче до нього.



Про одружених чоловіків

Кохана людина ніколи не може бути відсутньою.



Про одружених чоловіків

Прийшов? А я тебе чекала!? А де ти був коли кликала? А з ким ти був, коли любила? Тепер ти згадав, я забула...



Про одружених чоловіків

А я на зло тобі буду носити коротку спідничку, що б ТИ захлинувся слюнями ДРУЖБИ...



Про одружених чоловіків

Плювати на те, що у нас немає з тобою сьогодення і майбутнього, у нас було прекрасне минуле!



Про одружених чоловіків

Розумна дівчина цілує, але не любить, слухає, але не вірить і йде до того, як її залишили.



Про одружених чоловіків

Залиш минуле тим, хто залишився в ньому.



Про одружених чоловіків

Розлучитися можна і люблячи, біль розсмокчеться потроху, але тільки обдуривши себе - ми обдурити не зможемо Бога!



Про одружених чоловіків

Ти пам'ятаєш, ти звичайно пам'ятаєш своє перше кохання і перший стакан. Було круто, а потім ви розлучилися і зошит віршів порвався навпіл...



Про одружених чоловіків

Навіть дим сигарет і алкоголь... Не допомагають забути тебе...



Про одружених чоловіків

Дивно, коли колишній чоловік вітає з річницею вашого весілля, але не пам'ятає дату розлучення...



Про одружених чоловіків

Я не розумію, навіщо бог дав нам зустрітися, якщо ми ніколи не будемо разом?



Про одружених чоловіків

Краще відразу переламаними пальцями, якщо мені більше до тебе ніколи не доторкнутися...



Про одружених чоловіків

Шкода, що неминучий сумний кінець п'єси. І спасибі тобі за все, просто з тобою було легко.



Про одружених чоловіків

Найважче відмовитися і забути не саму людину, а ту мрію, яку вона подарувала, а ти в неї повірив.



Про одружених чоловіків

Знаєш, я досі зберігаю твої фотографії... Ставлю на них каву.



Про одружених чоловіків

Якщо дівчина чудово виглядає, вся сяє, пурхає і пахне, з усіма люб'язна, привітна й усміхнена... Значить десь поруч її колишній хлопець.



Про одружених чоловіків

Я тут просто так чи так просто, хоча яка різниця, якщо в душі порожнеча, і зовсім нічим дихати без тебе...



Про одружених чоловіків

І знову день в туман закутаний, і уповільнюють стрілки біг... У такі сумні хвилини я згадую про тебе...



Про одружених чоловіків

Щоб тебе пересмикнуло від того, що я щаслива.



Про одружених чоловіків

Ти думаєш я не можу тебе забути? Мені б запам'ятати тебе для початку...



Про одружених чоловіків

Ще один стакан, ще одна сигарета, ще одна сумна пісня, завтра я зміню цей диск. І я не скажу більше ні слова про тебе.



Про одружених чоловіків

Я знаю, що сама тоді все зіпсувала, але думати, що ВІН ідіот набагато зручніше.



Про одружених чоловіків

Знаєш, а в моєму серці було стільки мотлоху. Наприклад - ти.



Про одружених чоловіків

Я так і не змогла стати тією, про яку ти мріяв... Але я зможу стати тією, яку ти не отримаєш!



Про одружених чоловіків

Та йди ти на хуй... Я не буду плакати.... Без тебе, без тварі проживу нормально!



Про одружених чоловіків

Чоловік або шоколад? Звичайно, шоколад... Ти ніколи його не зненавидиш за те, що він тобі зараз необхідний.



Про одружених чоловіків

Нам краще залишитися друзями, притиснувши трубку до серця, я не рухаючись сиділа на підлозі і голосно - голосно, щосили мовчала...



Про одружених чоловіків

Прости за все і, заради бога, перестань мені снитися.



Про одружених чоловіків

Пройде достатня кількість часу... Ти знову подивишся на мою аватарку і з жахом зрозумієш, ближче, ніж на моніторі я тобі вже не буду...



Про одружених чоловіків

Якщо ми з тобою розлучилися, то це ще не означає, що ми з тобою не одружимося.



Про одружених чоловіків

Що ти думаєш: Що без тебе я загнину? Хрін тобі по всій морді! Розквіту... не впізнаєш!



Про одружених чоловіків

Кинувши мене ти показав чергову свою слабкість... Я тобі не під силу.



Про одружених чоловіків

Одного разу вранці ти прокинешся і зрозумієш, як вона тобі дорога... Але коли цей день прийде, вона буде прокидатися з тим, який зрозумів це раніше.



Про одружених чоловіків

Ти не буди вулкан застиглий... Вже не мій, а просто колишній...



Про одружених чоловіків

Ти онлайн, я теж... Ти в активному пошуку, у мене в статусі все складно, але зрозуміти можна...



Про одружених чоловіків

Якщо я, частина твоєї долі, коли-небудь ти повернешся до мене...



Про одружених чоловіків

Одного разу ми йдемо від тих, хто нас любить, щоб потім все життя подумки до них повертатися...



Про одружених чоловіків

Ти завжди повинна виглядати на всі 100, тому що, можеш зустріти випадково колишнього.



Про одружених чоловіків

Ти пішов любові не визнаючи, цукерку шоколадну жуючи, так нехай тебе полюбить кінь зла, а не таке сонечко як я!



Про одружених чоловіків

Втрата тих, у кого я закохувалася, перш поранила мені душу. Тепер я переконана: ніхто нікого не може втратити, тому що ніхто, нікому не належить.



Про одружених чоловіків

Вона всім посміхається і твердить "НЕ повернуся до нього", але в глибині своєї душі мріє, щоб він її повернув.



Про одружених чоловіків

Знаєш, чому ми не можемо бути друзями? У моїх друзів на мене не має часу.



Про одружених чоловіків

Адже вони завжди все лайно обходять за кілометр. А я так вляпалася в тебе, що досі отямитися не можу.



Про одружених чоловіків

Я не ревнувала, я просто занадто люблю себе, щоб дозволити тобі не поважати мене...



Про одружених чоловіків

Я думала, що буду її ненавидіти... А ні, мені її шкода...



Про одружених чоловіків

Якщо ти колись будеш на за мною сумувати, пам'ятай про те, що ти сам мене відпустив.



Про одружених чоловіків

Може бути ми коли-небудь зустрінемося. Ти покличеш мене на чашку кави і ми згадаємо, як ми один одного любили.



Про одружених чоловіків

Я любила, ти відбила, я не буду вам заважати, все одно тобі шалава з моїм хлопцем не гуляти!



Про одружених чоловіків

Ти думаєш я буду плакати? Ти думаєш я буду ридати? Ні я буду веселитися на зло тобі... Нехай не разом ми і нехай мені боляче... І дуже хочеться закричати але у мене хороша сила волі...



Про одружених чоловіків

Не можливо змусити любити себе, можна тільки дозволити собі бути коханим.



Про одружених чоловіків

Ніяких зобов'язань... Ніякого тиску.... Ніякої залежності... І ніякої закоханості...



Про одружених чоловіків

Прощай коханий! Я пішла, знайди собі іншу... Трохи красиву з обличчя, давалкой і тупу!



Про одружених чоловіків

Коли-небудь ти побачиш мене з вікна своєї машини і натиснеш педаль гальма.



Про одружених чоловіків

Смерть всім колишнім.



Немає коментарів:

Дописати коментар