понеділок, 16 лютого 2015 р.

В активному пошуку

Якщо ти вмієш любити життя у всіх її проявах, будь впевнений, воно відплатить тобі тим же.



В активному пошуку

Чоловік, одного разу покусившийся на дівчину, більше не чоловік!



В активному пошуку

Шукаю щастя, і Google тут не допоможе...



В активному пошуку

Сюди прийшла здалеку, праве око підбите трішки, нігті роздерла,... де ж я відпочивала?



В активному пошуку

Перша любов до кінця життя буде нагадувати про себе, так як вона сама, сама...



В активному пошуку

У мене вдома завжди є пакет з пакетами, а у вас?



В активному пошуку

Маньяякиии! збоченціііііііііі!! я готова



В активному пошуку

Не треба горе смакувати, бери друзів, йдемо бухати!



В активному пошуку

Довіра - це коли ти не чекаєш удару в спину, повертайся і сміливо йди!



В активному пошуку

Такий дивний збіг: починаєш зустрічатися з хлопцем і все частіше береш в руки бритву. Не помічали?



В активному пошуку

Після того, як я зняла з себе одяг, Вася залився сміхом, та так, що не міг зупинитися, поки я не зламала об нього стілець....



В активному пошуку

Сімейний стан: у режимі очікування)



В активному пошуку

-Чому блондинка не мочить волосся, перед тим, як їх мити? - Та тому, що вона використовує засіб чітко за призначенням, а напис говорить: "Шампунь для сухого волосся".



В активному пошуку

Дальтонік Петя пишається собою, він збирає кубик Рубік за 10 секунд!



В активному пошуку

В дитинстві я дуже хотіла розкішний будиночок для моєї Барбі і Кена,... але сім'я моя була небагатою, і Барбі довелося облаштовуватися в коробці з-під взуття, а в співмешканці їй дістався пірат.



В активному пошуку

Пацани, не вірте, що бувають маленькі груди! Бувають великі руки!



В активному пошуку

В активному пошуку, але є один, у нас з ним все складно, тому не одружена .. .



В активному пошуку

Сімейний стан: в активному пошуку... пари для носка: D



В активному пошуку

Чому "В контакті" в сімейному стані не можна написати "В пасивному пошуку"...? Типу хочеться, але ліньки)))



В активному пошуку

Якщо в пошуку він у мене другий, а перший - магазин одягу, чи означає це що шоппінг я люблю більше? = D



В активному пошуку

За ** ался я в активному пошуку....! Хочеться в активному щасті....!



В активному пошуку

Я не хочу щоб ви були в активному пошуку, я хочу щоб у вас все було добре.



В активному пошуку

Я як гугл - постійно в пошуку



В активному пошуку

Я буду жити і чекати до тих пір, поки в твоєму сімейний стан не буде написано "в активному пошуку", а не "зустрічається з..."



В активному пошуку

Я вільна і в той же час не одна, в пошуку, але не в активному! Начебто знайшла, але ще не мій...



В активному пошуку

Пора ставити статус "в активному пошуку друзів..."



В активному пошуку

А його * В активному пошуку * вбило мене на повал...



В активному пошуку

Я в активному пошуку якщо що, у пошуку щастя



В активному пошуку

Не заміжня, як би не заручена толком, але є один, але з ним все складно, тому в активному пошуку.



В активному пошуку

Це Google в активному пошуку! а я чекаю свою любов...)



В активному пошуку

Дорогий, судячи по твоєму відношенню до мене, вконтакті я можу сміливо ставити "в активному пошуку"...



В активному пошуку

Якщо я в активному пошуку, це не означає що я буду зустрічатися зі всяким гавном))



В активному пошуку

Сімейний стан - в положенні від того козла, який в активному пошуку...



В активному пошуку

Ти в активному пошуку, а я в активному очікуванні...



В активному пошуку

Поки він зізнавався їй у коханні, вона вже ставила "в активному пошуку" і фліртувала з іншими хлопцями...



В активному пошуку

Наткнулася на статус: "У активному пошуку дівчини". Перша думка: "Молодець, в наш час треба конкретизувати".



В активному пошуку

В активному пошуку - це коли активно шукають ТЕБЕ...



В активному пошуку

Якщо побачите мене з табличкою "Шукаю хлопця" в руках, знайте... у мене типу активний пошук: D



В активному пошуку

Пошук активний, настрій позитивний! :)



В активному пошуку

Vkontakte дуже бідний на статуси... [В активному пошуку], [все складно], [незаміжня] невже так важко було зробити статус [нікого не шукаю] або [ніхто_нахрен_не_треба]???



В активному пошуку

Сімейний стан: в активному позбавленні від всього непотрібного



В активному пошуку

Сімейний стан: в активному пошуку. Ох Господи, в активному пошуку він. Удачі милий. Не заблукай!



В активному пошуку

В активному похуї, в пасивному ахуї...



В активному пошуку

Красиві дівчата не бувають в активному пошуку, ми буваємо тільки не одружена



В активному пошуку

Бути "У активному пошуку" - це як? Бігати по вулиці, пристаючи до чоловіків, з проханням "ну закохайся в мене, ну будь ласка!"



В активному пошуку

Ти знову в активному пошуку?))) знайди вже нарешті мене я втомилася чекати)))



В активному пошуку

Обожнюю ось цей стан, коли заходиш на його сторінку і вже пох * й, в якому він пошуку і на кому одружений.



В активному пошуку

У неї в контакті сімейний стан незаміжня, і ніхто ще не бачив її в активному пошуку, а все тому що вона просто ще любить його...



В активному пошуку

Не замужем, але є один. А з ним все складно, тому в активному пошуку!)))



В активному пошуку

Чому немає в контакті сімейного стану: «коли п'яна, люблю всіх»?



В активному пошуку

Сімейний стан: знайшла цапа.



В активному пошуку

Молода людина, без шкідливих звичок, шукає дівчину, яка навчить його цим звичкам!



В активному пошуку

Шукаю красиві ноги... Щоб забрати в хороші руки:-D



В активному пошуку

У пошуку нових відносин старі вже затерті до дірок))



В активному пошуку

Маньяякііі! ізвращеееенции!! я готова



В активному пошуку

Я запитав у Рамблера, де моя кохана... Рамблер не відповів мені... Взяв завис, урод ..



В активному пошуку

Людина:*поіскавік, а найдіка мені хлопця... високого, красивого, доброго, милого, багатого, щедрого...*пошуковик:*а губозакаточную машинку ті не знайти?! *



В активному пошуку

А я не шукаю свою другу половинку... я народилася цілою! ))



В активному пошуку

Поставила "в активному пошуку" щоб знайти свою голову...



В активному пошуку

В активному пошуку щастя і любові!



В активному пошуку

Шукаю хлопчика з блакитними очима, чорними віями, гарним тілом, 3-поверховим будинком, з рахунком у банку і без свекрухи)))



В активному пошуку

Сімейний стан: в режимі очікування)



В активному пошуку

Що робить сучасна дівчина розлучившись з хлопцем? Вона судорожно розмірковує який статус написати в контакті, щоб йому було образливо



В активному пошуку

Шукаю принца! можна трохи б / у)))



В активному пошуку

Шукаю тебе в гуглі, знаходжу не зрозуміло де =)



В активному пошуку

В активному пошуку ценізму, сорказму, егоїзму? яка сволота його спи% дила?!



В активному пошуку

Чому немає функції "в активному пошуку з..."? )



В активному пошуку

Чому в контакті немає статусу в "пасивному пошуку"? типу хочеться, але шукати лінь :)



В активному пошуку

[В активному пошуку....]... Себе...



В активному пошуку

Чому вконтакті в графі сімейний стан не можна написати "все просто"? Адже я його - так, а він мене - ні. Все просто....



В активному пошуку

Чому в графі 'сімейний стан' не можна написати Безвихідних ..



В активному пошуку

В активному пошуку, але є один, у нас з ним все складно, тому не одружена...



В активному пошуку

Сьогодні в універі писав заяву для вступу... в графі сімейний стан написав "в активному пошуку"... ппц це все контакт...



В активному пошуку

Нові фото з нічних клубів, нові друзі-дівчата, в активному пошуку, із зухвалим статусом... ммм... для кого стараєшся?



В активному пошуку

"У активному пошуку" мізків... - В активному пошуку (сімейний стан)



В активному пошуку

Ось раніше життя було .. пари лаються, скандалять, з'ясовують стосунки, а потім розходяться, а зараз досить поміняти сімейний стан на "в активному пошуку" ..



В активному пошуку

Відвалиться! Я в активному пошуку РОБОТИ!



В активному пошуку

В активному пошуку - це м'яке визначення того періоду життя, коли ти просто спиш з усіма підряд.



В активному пошуку

І чому немає статусу "в гіперактивності пошуку"?



В активному пошуку

Парадокс... Раніше люди романтично пропонували відносини... А тепер що? Пропонують поміняти сімейний стан в контакті! ..



В активному пошуку

Чому б не додати в графу сімейний стан варіант "все просто"?



В активному пошуку

[змінити статус]!? НІ! Вже краще змінити сімейний стан. - В активному пошуку (сімейний стан)



В активному пошуку

Запитав. Побачив. Полюбив. Заходиш, а там сімейний стан, одружений і троє дітей!



В активному пошуку

Чому в контактах, поряд з зустрічається, заручена з А ****** З ****** немає графи: час від часу спить з А ****** З ****** а начебто сучасний сайт де ж свобода вибору? (c)



В активному пошуку

Сімейний стан: є друзі!



В активному пошуку

Не важливо як виглядає твоя дівчина-головне щоб у неї була класна аватарка!



В активному пошуку

А можна було б здолати у графі "сімейний стан" - "а тут могла б бути твоє ім'я!" - В активному пошуку (сімейний стан)



Немає коментарів:

Дописати коментар